Kuidas e-poest osta ja kauba eest tasuda?
E-poest ostu sooritamiseks tuleb valida toodete alt soovitud toode ja klikkida soovitud toote juures oleval nupul “Lisa ostukorvi”. Kui tooted on valitud ja on soov oma lõplikku tellimust meile saata, siis tuleb klikkida paremal lehe ülaservas asuval nupul “Ostukorv”, kontrollida üle oma ostude nimekiri ja valida “Vormista ost”. Seejärel tuleb täita kõik nõutud andmeväljad ja klikkida nupul “Esita tellimus”. Seejärel suunatakse makseviiside valiku lehele. Maksmiseks pakume mitu makseviisi: krediit- ja deebetkaardid, PayPal, Apple Pay ja internetipank või maksekorraldus.
Ost loetakse kinnitatuks ja müügileping sõlmituks ettemaksu laekumisel NUMI OÜ pangakontole. Ostu sooritamise kohta saabub ostja e-posti aadressile tellimuse kinnitus, milles täpsustatakse ka ostu detaile. Maksmata jäänud tellimused tühistatakse automaatselt 3 päeva pärast arve maksetähtaega.
Ostja peab jälgima tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust. NUMI OÜ ei vastuta tellimuse mittetäitmise eest, kui ostja on ekslikult või tahtlikult esitanud ebakorrektseid kontaktandmeid.
Kohaletoimetamine
Teeme koostööd usaldusväärsete transpordiettevõtetega, et tagada tellimuste võimalikult kiire ja ohutu kohaletoimetamine.
Meie eesmärk on tagada, et tellimused jõuaksid ostjateni 5–10 tööpäeva jooksul. Kohaletoimetamise aeg võib aga pikeneda tipphooajal või suure nõudluse puhul. Täpse kohaletoimetamise aja ja tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Iga toote puhul on esitatud konkreetne teave kohaletoimetamise kohta. Täpne tarneaeg võib varieeruda sõltuvalt valitud toote saadavusest. Kui ostukorvis on tooted erinevate tarneaegadega, siis saadetakse kaup ostjani kõige pikema kohaletoimetamisaja jooksul.
Kui tooted on valmis saatmiseks, võtab NUMI OÜ ostjaga ühendust, et leppida kokku täpsem tarneaeg. Iga toote puhul täpsustatakse eraldi ka saadetise pakkimise üksikasju.
Kulleriga tuuakse tellitud kaup kohale märgitud aadressi välisukseni. Enne kauba vastuvõtmist ja saatelehe allkirjastamist peab ostja kauba pakendi hoolikalt üle vaatama ja välise füüsilise kahjustuse (pakend on katki läinud, rebitud jne) korral seda mitte avama, tegema foto kahjustatud pakendist ning märkima kulleri saatelehele sellekohane märkus. Seejärel peab ostja viivitamatult teavitama NUMI OÜ-d pakendi seisundist.